خطا از من است، می دانم
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

خطا از من است، می دانم


خطا از من است، مي دانم.

از من که سـالهاست گـفتـه ام "ايـاک نـعـبـد"،

اما به ديگران هم دل سپرده ام.

از من که سالهاست گفته ام "اياک نستعين"،

اما به ديگران هم تکيه کرده ام.

خطا از من است، می دانم.
 



نظرات شما عزیزان:

سهيلا
ساعت16:57---7 اسفند 1390
من كه ميدانم چه كاره ام.پس مرا ببخش


علیرضا
ساعت19:52---27 بهمن 1390
واقعا خطا از من است میدانم

ساسان جيگره
ساعت17:22---25 بهمن 1390
خيلي باحال بود.مثل هميشه.
موفق باشي


s
ساعت17:19---25 بهمن 1390
vaqean hamintore, khata az man ast...
khoda joon maro bebakhsh..


نازنین
ساعت10:53---25 بهمن 1390
خیلی عالیه.

خدایا تو مرا به نادانی ام و کوچک بودنم ببخش و همانگونه که تا کنون دستم را محکم گرفته ای هرگز رها مکن.
آمین.


محمد
ساعت9:50---25 بهمن 1390
مثل همیشه زیباست.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: